BIASISWA UNIVERSITI DUNDEE UNTUK PELAJAR ANTARABANGSA DI UK


Biasiswa Universiti Dundee untuk Pelajar Antarabangsa di UK – Tawaran Biasiswa University Dundee untuk Pelajar Antarabangsa Ijazah dan Master di United Kingdom.


University of Dundee mempelawa permohonan biasiswa untuk pelajar antarabangsa. Tujuan biasiswa ini adalah untuk membolehkan dan menggalakkan akademik pelajar dapat dari mana-mana kewarganegaraan.


University of Dundee merupakan sebuah universiti penyelidikan awam yang berpangkalan di bandar dan Royal Burgh of Dundee di pantai timur, tengah Lowlands Scotland.
Pemohon dari luar negara adalah perlu untuk memenuhi keperluan tertentu bahasa Inggeris / bahasa lain untuk dapat belajar di sana.
Tahap Kursus: Biasiswa disediakan untuk program ijazah sarjana muda atau ijazah lanjutan.
Subjek Pembelajaran: Biasiswa ditawarkan dalam pelbagai bidang untuk membantu pelajar dalam aspek meningkatkan pendidikan mereka.
Anugerah Biasiswa: Jika pemohon yang berjaya mereka akan diberikan biasiswa £ 3,000 setiap tahun, yang ditolak daripada yuran tuisyen tahunan mereka.
Biasiswa boleh diambil di UK
Kelayakan:
  • Biasiswa antarabangsa adalah terbuka kepada pemohon-pemohon dikalangan mahasiswa ijazah sarjana muda dan pascasiswazah antarabangsa .
  • Biasiswa ini akan dibayar bagi setiap tahun ijazah anda di Dundee.
  • Biasiswa Antarabangsa Dekan disediakan kepada pemohon pada setiap 9 Sekolah Akademik kami.
  • Setiap Sekolah Akademik akan menentukan siapakah dikalangan pemohon mereka yang akan menerima biasiswa berdasarkan merit akademik sebelumnya beserta dengan kenyataan sokongan.
Warganegara: Pelajar antarabangsa adalah layak untuk memohon.
Syarat Kemasukan Kolej
  • Keperluan Masuk: Pemohon mestilah mempunyai ijazah mereka sebelum ini.
  • Ujian Keperluan: Tiada
  • Keperluan Bahasa Inggeris: Pemohon dari luar negara adalah perlu untuk memenuhi keperluan tertentu bahasa Inggeris / bahasa lain untuk dapat belajar di sana.

Cara Memohon: Pautan permohonan secara dalam talian akan dihantar ke email anda. Kemukakan penyata sokongan yang singkat.

Tarikh Akhir Permohonan: Tarikh tutup permohonan ialah 31 Januari 2017.
Iklan Biasiswa Universiti Dundee: Layari laman rasmi biasiswa di SINI

Dapatkan informasi terkini mypendidikanmalaysia.com ( klik di sini)