Biasiswa Kerajaan Negeri Sabah (BKNS)



Warganegara Malaysia yang berasal dari Negeri Sabah dan Wilayah Persekutuan Labuan dan salah seorang ibu atau bapa pemohon berasal dan dilahirkan di Sabah atau Wilayah Persekutuan Labuan dipelawa memohon Biasiswa Kerajaan Negeri Sabah untuk mengikuti kursus-kursus yang disenaraikan:

Biasiswa kerajaan negeri sabah, kepada sesiapa yang mempunyai permohonan untuk BKNS 2015, anda boleh menyemak permohonan anda sekarang.


Untuk menyemak keputusan permohonan anda sila klik link ini. http://www.biasiswa.sabah.gov.my

(A) BIDANG DAN PERINGKAT PENGAJIAN

 1. Diploma di Institusi Pengajian Tinggi Tempatan (IPT) Kejuruteraan Kesihatan dan Perusahaan Ternak Seni Bina (Architecture) Pertanian 2. Ijazah Sarjana Muda di Institusi Pengajian Tempatan (IPT) Perubatan Pengajian Islam Pergigian Matematik Perubatan Veterinar Sains Tulen (Biologi/Kimia/Fizik) Farmasi TESL Kejuruteraan Psikologi Ukur Bahan Sains Komputer Seni Bina (Architecture) Ekonomi Sains dan Teknologi Makanan Perakaunan Sains Bioteknologi Pentadbiran Perniagaan Akuakultur Pelancongan dan Hospitaliti Sains Biologi Marin Undang-Undang Sains Alam Sekitar Pengurusan Ladang Perikanan Pertanian Perhutanan Muzik.

Dapatkan info biasisiwa terkini