Pemohonan Biasiswa CIMB ASEAN 2018 KINI DIBUKA KEPADA ANDA

Cimb Bank Berhad melalui CIMB Asean Scholarship menawarkan BIASISWA  kepada pelajar  di peringkat ijazah sarjana muda(Degree), sesuai dengan tawaran Biasiswa ini untuk melahirkan modal insan yang baharu dan berjaya kepada negara dalam bidang terutamanya "perbankan" dan kewangan.


Bagi pengetahuan yang berminat dengan BIASISWA CIMB BANK 2018 ini. anda bolehlah membuat permohonan bermula pada 5 MAC 2018. Di laman sewangan https://cimbaseanscholarship.cimb.com/. Siapa tahu mungkin ini adalah rezeki anda. Biasiswa ini adalah BIASIWA yang PENUH kepada pelajar-pelajar yang berjaya/lulus di dalam permohonannya.

SIAPA YANG LAYAK MEMOHON

-Anda telah menerima TAWARAN atau sedang mengikut pembelajaran di peringkat DEGREE dengan mana-mana kos program yang dibenarkan di universiti terkemuka dan diiktiraf oleh Malaysia atau Dunia.

-Umur hendaklah pada atau dibawa 24 Tahun pada tahun 2018

-Tidak pernah mendapat apa-apa Tawaran Biasiswa atau Geran yang mempunyai kontrak dengan mana-mana IPT atau Pihak yang berkenaan.

KOS PENGAJIAN YANG BOLEH DITAWARKAN BIASISWA
1) Chemical Engineering, Civil Engineering, Accounting, Economics, Finance, Law,Accounting & Business, Arts & Communication, Computer & Multimedia,Education & Languages, Environmental & Marine, Hospitality & Tourism dan banyak lagi. sila masuk pautan ini. 

Ingin diingatkan dimana, jika anda sudah telepas tarikh untuk memohon BIASIWA ini. Permohonan anda tidak akan dilayan selepas ini.

Biasiswa CIMB ASEAN adalah biasiswa penuh yang meliputi semua yuran akademik termasuk yuran pendaftaran, tuisyen dan peperiksaan, elaun buku, serta perbelanjaan lain seperti penginapan, tiket penerbangan, dokumen perjalanan dan perbelanjaan lain yang berkaitan.

Sekiranya biasiswa anda telah lulus, dan anda tidak menghabiskan pengajian anda, anda haruslah membayar keseluruhan kos pengajian dan perbelanjaan yang telah dikeluarkan oleh CIMB BANK kepada anda.

kepada keluarga yang ada bekerja di CIMB bank anda juga boleh memohon.

Sekiranya anda mempunyai soalan atau ingin membuat sebarang pertanyaan sila email ke:

cimbaseanscholarship@cimb.com

Semoga info ini boleh mambantu anda.