CARA MENYIMPAN DALAM SSPN1M-i Plus ( SKIM SIMPANAN PENDIDIKAN 1 MALAYSIA)

Cara menyimpan dalam Skim Simpanan Pendidikan 1 Malaysia
(SSPN1M-i Plus), satu lagi simpanan pendidikan terbaik yang diperkenalkan kepada masyarakat untuk memberikan tabungan kepada masa depan anak-anak anda.


Dahulunya SSPN-i Plus dan sekarang telah diubah kepada SSPN1M-i Plus dan ianya merupakan sebuah simpanan pendidikan patuh syariah yang terbaik untuk masa depan anak-anak anda. dan produk ini diperkenalkan dan disediakan oleh PTPTN. selain simpanan produk ini juga mempunyai perlindungan TAKAFUL.


Percuma RM500


Berdasarkan pembentangan Bajet 2018 oleh Perdana Menteri, YAB Dato' Sri Najib Tun Haji Abdul Razak telah mengumumkan pemberian insentif khas di dalam bentuk "geran sepadan" sehingga RM500 (GS500) yang akan dimasukkan ke dalam akaun SSPN1M-i.
Anda mempunyai anak berumur 7 hingga 12 tahun atau sedang belajar di sekolah rendah? Buka akaun SSPN1M-i Plus sekarang untuk menerima tambahan simpanan RM500 secara percuma. Terhad kepada 500,000 akaun terawalsahaja.
Syarat-syarat Geran Sepadan RM500:


Selain menyimpan anda juga berpeluang untuk memenangi cabutan bertuah pada setiap tahu.

CABUTAN WOW! TAHUNAN

Terbuka kepada semua pendeposit yang baharu membuat pembukaan SSPN1M-i Plus atau penambahan deposit di dalam akaun SSPN1M-i Plus mulai 1 Januari 2018 hingga 31 Disember 2018.

Jom sertai! Buka akaun SSPN1M-i Plus sekarang dan tingkatkan peluang anda dengan membuat tambahan deposit di dalam tempoh promosi.
Syarat-syarat penyertaan Cabutan WOW! Tahunan SSPN1M-i Plus:
Dalam SSPN1M-i Plus anda bebas memilih pakej simpanan untuk setiap bulan mengikut kemampuan kewangan anda.

INFO ADALAH DARIPADA PORTAL RASMI SSPN1M-i Plus

LIHAT JUGA: