TAWARAN DAN PERMOHONAN ONLINE BIASISWA NOKIA 2018

Tawaran dan permohonan online Biasiswa Nokia 2018 telah dibuka bermula pada 1 Ogos 2018 sehingga 1 Oktober 2018.


Nokia adalah satu jenama yang mempunyai sejarah paling lama dalam industri telefon bimbit di dunia. Dan juga seperti syarikat-syarikat besar di dunia, Nokia juga ada menawarkan Biasiswa Penuh untuk pengajian bagi yang mempunyai kelayakan.

Biasiswa Nokia bertujuan untuk menggalakkan penyelidikan doktoral dan penyelidikan yang cepat . Biasiswa Nokia diberikan kepada individu yang mengikuti ijazah kedoktoran dalam teknologi maklumat atau telekomunikasi atau dalam disiplin saintifik sokongan yang jelas berkaitan. Biasiswa boleh diberikan untuk pengajian kedoktoran di universiti Finland atau pemohon Finland untuk pengajian kedoktoran di luar negara.

Lihat juga:


Pemohon mesti menerima kenyataan komitmen dari penyelia utama, yang mesti menjadi profesor, doktor, atau saintis kanan di universiti di mana pelajar itu mengikuti ijazahnya. Kenyataan itu mesti dikemukakan kepada pangkalan data aplikasi oleh penyelia. Biasiswa boleh diberikan tidak lebih daripada dua kali kepada individu yang sama.

CARA MEMOHON

  1. Permohonan haruslah dibuat melalui Online bermula pada 1 Ogos 2018
  2. Permohonan Biasiswa Nokia boleh dibuat sini


TARIKH/INFO PENTING.

Para penerima biasiswa Nokia akan dikeluarkan pada Disember 2018 di laman web Nokia Foundation. Biasiswa dibayar terus kepada para penerima.

HUBUNGI

Untuk mendapatkan maklumat tambahan mengenai permohonan atau sebarang pertanyaan lain, sila hantar e-mel kepada:


nokia.foundation@nokia.com