PERMOHONAN ONLINE PROGRAM DIPLOMA DAN SARJANA MUDA SEPARUH MASA UiTM BAGI GOLONGAN BEKERJA

Permohonan Online program Diploma dan Sarjana Muda separuh Masa UiTM bagi golongan bekerja telah dibuka untuk permohonan  bermula 03 September 2018. ini adalah untuk sesi kemasukan pengambilan MAC 2019.



Univeristi Teknologi Mara (UiTM) Melalui Institut Pendidikan Neo (iNED) telah membuka peluang kepada golongan yang bekerja untuk melanjutkan pengajian ke peringkat Diploma atau Sarjana Muda(kepujian) dalam bidang yang ditawarkan oleh UiTM. Melalui Program separuh Masa UiTM ini, golangan yang bekerja dapat memberikan masa mereka untuk melanjutkan pelajaran.

Salah satu syarat penting di mana-mana organisasi, Taraf pendidikan adalah amat penting untuk memajukan organisasi tersebut, maka peluang talah dibuka kepada anda yang berminat untuk memajukan diri dalam bidang yang anda ceburi.


BERIKUT ADALAH PANDUAN PERMOHONAN ATAS TALIAN (ONLINE)


  • Setiap permohonan akan dikenakan bayaran WANG PROSES sebanyak RM15 (tidak akan dikembalikan). Bayaran perlu dibuat secara atas talian melalui Sistem Pengambilan Pelajar iNED. 
  • Sila Baca SYARAT KEMASUKAN terlebih dahulu sebelum mengisi borang permohonan, untuk mengenalpasti program yang akan dipohon.
  • Sila pastikan anda mengisi semua maklumat yang BETUL dan TEPAT di dalam borang permohonan. Ruang bertanda (*) Wajib diisi. Pihak UiTM berhak menolak permohonan jika maklumat yang diisi didapati tidak benar.
  • Sila pastikan anda membuat semakan keatas maklumat yang telah diisi di dalam borang permohonan anda dengan teliti. Pastikan anda menekan butang SAH dan Hantar bagi menghantar borang permohonan.
  • Permohonan yang dibuat selepas tarikh tutup akan diproses untuk sesi pengambilan sesi akan datang.
  • Penawaran program tertakluk kepada jumlah minimum sekurang-kurangnya 30 orang bilangan pelajar yang mendaftar bagi setiap program dan kampus.Calon yang layak tetapi tidak ditawarkan kerana tidak mencukupi 30 orang pelajar akan ditawarkan program pilihan yang lain atau ditawarkan pada sesi pengambilan akan datang.

*Tertakluk kepada pindaan.

Lihat Juga:


SYARAT KEMASUKAN

Syarat kemasukan adalah mengikut program yang ditawarkan.

sila klik pautan dibawa untuk melihat syarat kelayakan dan juga program ditawarkan


Permohonan untuk kemasukan ke program ini bolehj dibuat melalui link ini PERMOHONAN UiTM

Untuk mendapatkan bantuan, anda boleh hubungi number phone dibawah:


Bhg Pengambilan Pelajar

 03-5544 2609 / 03-5544 8351 / 03-5544 8353

Bantuan Teknikal

 03-5544 8174