Study Malaysia Education Fair 2016- Sabah dan Sarawak

anda sedang mencari satu kursus untuk belajar selepas SPM / STPM / UEC? Adakah anda menghadapi masalah memilih jalan yang benar dan kolej yang betul? Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan pendidikan tinggi? Jika anda menjawab YA, kemudian membuat tarikh dengan Pameran Pendidikan StudyMalaysia (Sabah & Sarawak). Pameran itu akan diadakan di tempat dan tarikh berikut:





Bertemakan 'One Stop Pameran Pendidikan Pengajian Choice Right' Pendidikan StudyMalaysia Fairwill kembali di Sabah dan Sarawak untuk kali ke-10.

Ini adalah satu acara pendidikan yang mesti dikunjungi untuk lepasan SPM / STPM / UEC / A-Level sekolah dan ibu bapa mereka. Pameran itu dibawa kepada anda oleh StudyMalaysia Media Group dan disokong oleh Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia, Sarawak dan Jabatan Pelajaran Negeri Sabah. rakan media dalam talian adalah StudyMalaysia.com. Aktiviti kaunseling kerjaya dan bengkel untuk pelajar dipandu oleh penerbit mantap Panduan Pendidikan Malaysia iaitu Challenger Concept.

2 hari StudyMalaysia Pameran Pendidikan boleh menjadi platform yang terbaik lagi untuk pelajar dan ibu bapa seperti anda untuk memenuhi muka-ke-muka dengan wakil-wakil institusi pendidikan tinggi untuk memutuskan apa kursus sesuai untuk mendaftar.

Direka untuk SPM, STPM / A-Level dan lepasan sekolah UEC dan juga ibu bapa mereka, pameran itu menawarkan maklumat terkini mengenai peluang pendidikan tinggi yang dipamerkan oleh institusi pendidikan tinggi terkemuka Malaysia untuk belajar di dalam dan di luar negara, agensi kerajaan, penyedia biasiswa dan banyak lagi .

1. Memenuhi Study Guide Penerbit & Berdaftar kerjaya Kaunselor

Selain melawat gerai pameran dan mendaftar untuk tempat di institusi, datang bertemu dengan kaunselor kerjaya berdaftar kami dan jurulatih kursus untuk mengetahui jawapan kepada soalan-soalan yang sangat penting: "Apakah perkara yang paling penting untuk dipertimbangkan apabila memilih kursus" ; "Apa yang minat kerjaya saya?"; "Yang mana bidang pengajian yang tepat untuk saya?" Dan mengambil berguna ujian minat kerjaya seperti "Tahu personaliti saya".

2. Salinan PERCUMA MyCareer buku panduan (Siri 2) dan '27 Bidang flyer Study '

The MyCareer buku panduan (Siri 2) akan diberikan PERCUMA untuk Tingkatan 5 / Tingkatan 6 / lepasan sekolah UEC yang melawat pameran itu. The 36-halaman MyCareer Handbook bertujuan untuk membantu pelajar lepasan sekolah mengetahui kerjaya merupakan padanan yang baik untuk gaya personaliti mereka dan akibatnya, mengenal pasti kursus yang bersesuaian untuk mengejar.

Jangan ketinggalan! Acara ini adalah terbuka kepada semua pelawat dari 12 tengah hari hingga 5 petang. Masuk adalah percuma. cenderahati akan diberikan kepada pengunjung di pameran itu (sementara stok masih ada).

Untuk maklumat lanjut, sila layari rasmi www.studymalaysia.com/exhibition media dalam talian, atau mengikuti kami di www.FB.com/studymsia, atau hubungi kami (Ms Sam / Selene) di talian 03-7880 3837 / 014-669 3837.